Vingåker by night.

Nu sitter man här igen.. Sent som vanligt. Sitter och kollar på youtube.com
på klipp med Calle Schulman, han är skit härlig, tycker jag iallfall. Älskar
när han dummar sig och spottar ut massa med dumma kommentarer
om folk, oftast kända folk. Nej, han kan man inte få nog av, så är det bara.

Men gott folk, nu tänkte jag att jag skulle gå upp och mysa ner mig i min
säng och kolla på "How I meet you mother". Riktigt bra serie, måste kollas!
Sen i morgon klockan halv 8 får ni inte missa VAKNA! Med the Vocie. Jo,
vet ni varför ni inte får missa det? För att varje fredag är Calle Schulman
med.. Han brukar vara med runt halv 8, så missa INTE det för det gjorde
tyvärr jag förra veckan :/ Tur att youtube finns iallfall ;) Aja, GOD NATT!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback