Sol och snö..

Jag har precis kommit hem. Jag är sjukt trött! Kolla liksom hur lite
klockan är?! Och Linda är uppe ;). Jag gick upp halv 10 i morse det
är nog det tidigaste jag har gått upp på lovet. Men fan va trött jag är.

I går åkte jag iallfall till Lilli.. Det började med att jag hade med mig
Micropopcorn som vi skulle popa i UGNEN för Lilli´s farmor hade
ingen micro i sitt hus.. Ja det gick ju skit bra, eller inte.. Så vi hälde
ut alla i en kastrull och började popa där i ställe.. Skiten blev bränt
och endast en skål popcorn av två påsar lyckades räddas.. haha.
Sen skulle vi bränna ner en film från datorn. Allt gick skit bra förens
den va färdig och datorn säger att det inte fick plats på skivan allt
så vi tänkte "Ja men vi kan ju kolla på det som är på skivan iallfall"
Tror ni att dvd tog brända skivor? haha, nejdå.. klart den inte gjorde..
Så 2 timmars förberedelse för INGENTING. haha. Men kul hade vi
i allfall =). Lilli gjorde också sin första snö-ängel för i år ;) Sjukt mkt
snö ut.. Och nu är det soligt också =) Det som är det negativa är att
snön kommer väl förmodligen bli bort smällt vilket resulterar till att
det kommer bli blaskit och äckligt ute, fyfan! Men inge att gråta över..

I kväll ska jag förmodligen till Pullan. Vi får se vad vi hittar på =)

Skriver mer sen..

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback