Should be strong, there's nothing wrong..

Jag vet inte vad mitt huvud spelar för spratt just nu. Vad mina drömmar
menar. Det är så konstigt, jag tänker inte på honom någe under dagen
men ändå drömmer jag om honom? Jag blir helt förvirrad.
Man brukar ju säga att den/det sista man tänker på innan man somnar
brukar man oftast drömma om.. Men det konstiga är, och det är sant, att
jag tänker aldrig på honom under kvällarna eller när jag precis ska sova.
Varför ploppar den här killen upp i mina drömmar natt in och natt ut? Jag
vet att jag absolut inte har några direkta känslor för honom men ändå så
ploppar han upp där, MITT I NATTEN! Jag vill inte drömma om honom längre,
det känns sjukt konstigt (Och ja, det är bara endel som fattar vem de är)
Någon som vet hur man inte drömmer om den personen? :P haha.


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback