Namnlös

Nu har jag avklarat två dagar på praktiken, en dag kvar.. Sen är det
skola på torsdag OCH sen PÅSKLOV! Det ser jag framemot! Dock
vet jag inte vad jag ska hitta på än..? Några förslag? Säg till isåfall
så bokar jag in det för jag är HELT fri.. Förutom tisdag kväll.. Kanske
skulle ta tillfället i akt och ta och träffa några kompisar om jag inte
träffat på länge?! Sofie Rundblad och Emelie Talvis kanske? Ni
får jätte gärna höra av er, om ni läser det här vill säga.. För ni vet
hur dålig jag är på att höra av mig (a) Det är inte min starkaste sida
MEN nu vet ni iallfall att jag tänker på er ;). Sofie Schörling skulle också
va jätte roligt och träffa.. Träffade henne på 9ornas musikalen i söndag..
Så är var det.. Jag var upptagen både fredag och lördag (Då musikalen
också gick) så jag kunde inte gå på den när alla mina andra vänner
gick SÅ jag chansade och köpte en biljett till söndagen.. Antingen är
någon som jag känner där som jag kan sitta med eller så får jag känna
mig mobbad och sitta själv, haha! Men när jag kom dit blev jag glad för
där stog Sofie, så jag trängde mig förre alla och så frågade jag om jag
fick sitta med dem, så då gjorde jag det :) För övrigt tyckte jag musikalen
var helt okej.. Jag blir alltid såhär -kär i kärleken- grej när jag kollar på
9ornas musikal.. Det är alltid något sött par som kämpar för sin kärlek,
Sånt gillar vi! Men min favorit musikal hittils var fan när 87:erna gjorde
den! Jag kommer i håg det som det var i går, den har vart BÄST hittills!
Nej fan, jag gillar och se på musikaler och när det är folk som man känner
eller iallfall känner igen som är med! Skulle det gå flera musikaler som
9orna skulle göra flera gånger varje år skulle jag lätt kunna slösa 60:-
varje gång! =) GÖR MER MUSIKLAER! Ska fan säga det till Fredrik ;).
Jaja, nu kom jag in på ett helt annt spår.. Så nu vet jag inte vad jag ska
skriva. Jag ska iallfall gå och lägga mig och kolla på "How i met your mother".
GODNATT!

image135

En bild på kärleksparet från musikalen, de va super söta tillsammans!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback