Katrineholm by night.

Här har det inte bloggats på länge. Jag har helt enkelt inte orkat eller
haft någon direkt lust. Jag vet inte om jag ska ge upp det här med
bloggandet, eller så har jag kvar den och skriver helt enkelt när jag
känner och vill. Jag har ingen direkt press på mig att jag måste skriva
varje dag för att annars tröttnar kanske folk på att läsa min blogg
(Onej liksom, jag missar massa med besökare(!)) haha, nejnej..
Jag skriver för att jag känner att ibland måste man skriva av sig, så
är det bara(!) och jag tror att många där ute känner/tycker likadant.
Jaja, nog om det.

Jag sitter i Katrineholm hos Pullan. Hon vill att vi ska plugga nu(!) OCH
jag orkar inte. Jag orkar inte bry mig om skolan just nu. MEN tanken slog
mig förut att Mars månaden är snart slut OCH då har vi bara ungefär 2
MÅNADER kvar till studenten! INSE! Jag har JÄTTE mycket och göra innan
dess.. Hur ska jag klara det? Som tur vad så har vi påsklov vilket kommer,
och nu säger jag inte bara det för att det ska låta bra, bli ett PLUGGLOV!
På allvar nu också. Jag ska sätta mig ner och skriva en lista på saker som
jag inte gjort, komande saker, ämnen som jag måste plugga upp, rester m.m
och precis just i den här sekunden fick jag JÄTTE ont i magen för jag vet
att listan INTE kommer bli kort, det rör sig om MINST 10 saker :/ damnit.
MEN somvanligt, om man heter Linda Bredell, så orkar jag inte bry mig just
nu! Jag får helt enkelt ta det i helgen.. Eller i helgen går det inte heller för
jag är helt fullbokad! Fredag blir det middag hos Bella och utgång (NYKTER!)
och på lördag ska jag vara seg och sen blir det fest hos en kille som Pullan
känner OCH på söndag ska jag gå på Vidåkersmusikal som 92:erna har i år.
När fan ska jag ha tid? Det får helt enkelt lösa sig.

Nu Ska jag sätta mig och läsa igenom den där jävla konferens och recpetion boken!

God natt!

/ Linda

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

du borde helt klart tänka mer på skolan, om du vill ta stundeten utan ig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback