God morgon!

Jag är fortfarande vaken, Yes I am. Vet inte hur jag ska orka dagen
men det måste gå. För först ska jag till Katrineholm med mamma
och handla lite saker oså.. (Måste kolla på skor) sen ska jag åka
hem igen och då är det bara och börja fixa i ordning mig för att sen
åka in till Katrineholm igen.. Tror nog att det blir som Cais säger,
sista bussen in till stan.. Annars kommer jag nog inte palla dagen.

Va tycker ni om min nya header här uppe? Gjorde den på 2 min i
photoshop.. Tycker att den blev nice även fast det va världens lättaste.
Jag är ingen Photoshop nöörd men jag har fan tänkt och bli! Ska
bara få pappa och köpa den nya Photoshop.. Ska nog kolla lite på
Onoff när vi ändå är uppe vid lövåsen.. Ja det blir bra! =) Great.

Nu ska jag gå ut med hunden och sen äta frukost och sen är det
Vakna! Med The Voice och sen är det väl sova i några timmar..?

Skriver mer sen..

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback