Fredagen spårade.

Det spårade i går! För mycket alkohol åt folket. Men kul var det! =)
Även fast jag inte träffade så mycket folk.. eller gjorde jag det..?
Pullan försvann, eller var det jag som försvann från henne? Fan
vi måste styra upp det där, haha. Det var ju alltid du och jag i slutet
på fredag kvällen. haha. Men men, jag mår som jag förtjänar i dag
i allfall.. Jag tycker synd om min mamma som fick skjusa hem en
helt idiotisk Linda i natt.. Jag sa väl saker som jag egentligen inte
ska säga :P haha. "Jag är heeeelt PÅ, skjusa hem mig till honom igen"
WHAAAT?! Liksom. Nej fyfan, i kväll blir det att FIN dricka med mamma?
Jag har iallfall lite sprit kvar och en skogsbärs cider 7%:a JAJAJAJA.

Skriver mer sen.. Måste ringa Cais!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Caisa

Haha, hem till honom IGEN?! :OO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback