Fredag betyder alkohol.

Jag har precis legat i badkaret i 30 minuter och tagit det lugnt.

I kväll ska jag förmodligen till Pullan, vad vi ska göra vet jag inte.
Men alkoholisten ska iallfall bli mättad i kväll =). Det är tråkigt att
ingeting är uppe i dag, det är vad alla säger i allfall?! Och ingen
nattbuss går det heller så min mamma får tvinga sig in till stan =)

image137

Jaja, nu ska jag fixa i ordning mig och sen ska jag övningsköra
till Österåker för min lillasyster och hennes kompisar ska på fest
där och sen blir det och "förfesta" lite hemma innan jag sen åker
in till stan för att åka till Pullan. Måste fan ringa henne nu också!

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Caisa

Hoppas att du får det roligt ikväll, även fast inte jag ska med. (A)

Postat av: belle.

Ryktet går i Stockholm att....
De som inte sägs ofentligt har man nu all anning om, numera skriftligt.

2008-03-22 @ 19:17:34
URL: http://belles.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback