Dags att sova..?

Jag kan inte sova! Jag hatar att jag ALLTID "råkar" vända på dygnet på lov.
Jag ska ju egentligen ligga och sova nu för jag ska upp till tandläkaren kl
11 MEN måste gå upp 9 för att först ta bussen till Katrineholm, jävla skit.
Jag ska fan va uppe hela natten så jag är sjukt trött i morgon på kvällen
så att jag kan gå och lägga mig tidigt.. Nej just fan, det går inte.. För jag
ska boxas i morgon kväll och jag måste vara pigg då. damn it då.. =/
Jaja.. Jag ska väl gå och lägga mig nu då.. eller vi får helt enkelt se :)
Ser ni att jag upptaderar igen så vet ni att jag inte gick och la mig.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Paulina

varför uppdaterade du inte för, du var ju uppe helaaa natten!

2008-03-25 @ 18:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback