Att välja rätt väg..

Jag står vid en korsning och jag har två alternativ;
1, Den lättaste lösningen; Glömma bort allting och bara inse
att det skulle få stora stora följder om jag väljer alternativ 2.
2, Ta risken (för engång skull(!)) men också riskera att mista
saker.. Det finns nog bara EN sak som är positiv med den vägen.

Jag hatar verkligen det här. Jag kan inte ens snacka med den personen
som jag helst skulle vilja snacka med om de här. Måste jag alltid trasla in mig
i massa skit..? Jag vill inte det här, det är det sista jag vill.. Men jag kan inte
stoppa det.. Det går inte, inte nu. Fan också?! Jag vet inte vad jag håller på med.



Fråga inte.. för jag har inte svaret.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback