Studentveckan har bara börjat..

I går var det mösspåtagning och utgång på kvällen. Det var en riktigt rolig kväll. Som vanligt så skulle jag lämnat kortet hemma, jag lär bli pank om jag inte fattar att bankomatkortet SKA vara hemma på en fredag kväll. Men det var kul och jag träffade massor med folk som jag inte träffat på länge. Jag gjorde säkert bort mig massor, det bjuder jag på ;).

Jaha, vad gör jag nu då? Jag skulle kunnat vara inne i Katrineholm och vingla runt på gatorna med mina klasskompisar och några cider i handen MEN jag valde att stanna hemma för att kurera mig från min förskylning. I morgon blir det shopping i Eskilstuna, själv. Alla andra lär väl vara bakis och sova bort hela dagen medans jag ska njuta av att inte sova bort dagen, härligt!

Avslutar med en liten vissa som kommer vara uttjatad i slutet av nästa vecka:
För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten!!! FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Sup på!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback