Sommarlov? Eller inte.

Det var ett tag sen jag skrev här. Dåligt Linda! Men jag har haft så mycket att göra de senaste dagarna.
Jag började jobba i tisdag och sen dess har jag jobbat förutom torsdag. Det har vart jätte kul och jag trivs super bra, än så länge. Ni skulle vart där i går, det var sjukt mycket folk! Dels för att det var lördag men också för att det var löning och en ny butik brevid öppnade i fredags. När vi tömde provhytt korgarna så tog det FEM MINUTER och så var de fulla igen så vi hann inte ens vika alla byxor och lägga ut de igen förens det kom 20 par byxor till.. Det var sjukt stressigt! Då kan man snacka om stresstålig, fyfan! Det var som en liten stress-utmaning ;).
I allfall, på min lediga dag så åkte jag till Katrineholm med Cais och gick lite runt där och sen kom Bells på kvällen och sov hos mig till på fredagen för hon skulle också gå upp och jobba (Hon jobbar också på Factory outlet fast hon jobbar på sko och jag jobbar på jeans-avdelningen.)
Den här veckan som kommer ska jag bara jobba två dagar; Måndag och Torsdag. De lediga dagarna är redan planerade, är aldrig ledig från något längre ;). På måndag efter jag jobbat till 3 ska jag fika med Lilli, Tisdag ska jag in till Katrineholm och köpa en film-box med "En fyra för tre" (Nostalgi), på onsdag ska Emelie komma hit och vi ska fika och gå runt lite i Vingåker OCH på fredag till lördag ska jag på Kryssning med mamma, syster, familjen-nilsson och Malin.. Det kommer bli kul! =) MEN på söndag ska jag bara kurrera mig, eller är det någon som har något förslag? ;)
Jaja.. mycket prat om jobb och ledighet. Jag avslutar nog här innan jag skrämer iväg mer läsare.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback