Sommarlov vi väntat på..

Var nyss inne på min internet bank.. Lönen kom i dag! =) Härligt. Så det blir att åka in till Katrineholm runt 3. Måste köpa bh, skor, ett litet diadem, brunkräm m.m.. Ska också åka in och träffa Pullan.. Vet inte om vi skulle fika eller så men något hittar vi väl på! JAG ÄR JU FÖR FAN LEDIG I DAG SÅ I DAG SKA JAG NJUTA för i morgon är det jobbet som gäller igen. Ni kanske tror att jag otrivs där och det är "renaramahelvetet", men jag trivs jätte jätte bra bara det att mina fötter dör ;P haha. DÄRFÖR måste jag köpa ett par BRA skor i dag som jag kan gå i på jobbet.
Nej nu ska jag gå och äta frukost för jag fick ju inte sova till 12 som det var planerat för att en viss Isabell ringde mig, PÅ min lediga dag NÄR jag sov!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback