Sleeping in my car..

Jag sitter här vid datorn och ur högtalarna dunkar Roxett - I´m sleeping in my car. Riktigt jävla bra! Tycker jag i allfall.
I morgon ska jag och Malin göra något mycket ovanligt - "Shopping"-runda i Vingåker. Det ni! Vi ska först gå till Fabriksbutiken, Scorett, fyndtältet och sen vidare in till Factory outlet för att ta en fika på fiket där och sen gå runt och kolla efter kläder på Factory. haha. Det kommer nog bli trevligt! Undra hur länge vi kommer gå runt där.. Max 2 timmar tror jag, haha, inte mer.. Eller vem vet, kankse är som kunderna som kommer långt i från och går där i flera timmar. Men i vilket fall, kommer nog bli kul =). Jag kommer aldrig i från jobbet på mina lediga dagar ;).
Upptaderar i morgon om hur det gick.

Nu ska jag ta mig en drink. Banan, mint eller äpple-likör? Det visar sig!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback