Planer..

Jag är riktigt dukitg på det här med att upptadera här.. Kanske lite mindre duktig på att hitta på vad jag ska skriva om här.
Vaknade halv 2 i dag, latade mig, fixade i ordning och drog till jobbet.. Kändes som om jag var där en timme och sen drog jag hem igen! =P

Lite jag ska försöka hinna med i Augusti när jag slutat jobba den 10e;
Åka till Sundsvall.
Åka till Göteborg(+Liseberg) med Lina, Pullan och Sofie.
Åka upp till Stockholm och shoppa.
Åka upp till Lilli i Danderyd..?
The Vocie i Stockholm?

Jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Resan till Sundsvall bokade i allfall mamma här om dagen. 11e till den 14e ska vi vara där =) sjukt underbart att komma bort här i från!


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback