Lyxveckan!

Det är ju verkligen otroligt! Jag skrev i ett tidigare inlägg om att jag hade min första lediga dag på länge och att jag sen vaknar vid 11 (Jag hade räknat att sova till MINST 12 den dagen) av att telefonen ringde, och jo mycket riktigt det är Bells. I DAG så är jag ledig och precis som förra gången tänkte jag sova till i allfall halv 12.. MEN nej, tror ni inte att Bells ringer 20 i 9 i morse på HEM telefonen, jag sover och lyckas också somna om.. MEN vid 10 så ringer min mobil och vem är det inte? Jo Bells. Efter ett tjurig samtal som lät ungefär såhär "Vafan ringde du så tidigt?!" "Jag är LEDIG I DAG". Så somnade jag om lyckligtvis.. och ja, jag har dåligt morgon humör och vill inte bli väckt när jag väl har ledigt som typ är aldrig! Så jag vill liksom njuta av de där 4 timmarna med extra sömn för i morgon är det bara på't igen. Dock har jag världens softa vecka då jag jobbar 17.00-20.00 både tisdag och ondag, torsdag jobbar jag 12.00-20.00, fredag ledig och sen jobbar jag helgen.. Andra tycker det är mycket och jobba men jag tycker det är världens lyx vecka! ;) Men men.. Jag var nyss ute med hunden och nu ska jag äta frukost (som jag inte hunnit gjort än) och sen duscha och sen ringa Malin. Hörs!

/ Linda

Kommentarer
Postat av: paulina

Vilken taskmört! så skulle jag aldrig göra ;)

2008-07-21 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback