jobba.. jobba.. jobba!

I dag har jag bara jobbat. Jobbade från halv 10 till klockan 5 förut. Jag trodde verkligen att jag skulle börja gråta på jobbet där runt halv 5, bara en halv timme tills jag slutade, för att jag hade så himla ont i fötterna. Skulle ni gå en hel dag på Factory outlet så skulle ni förstå; Det är som att gå på asfalt i flera timmar, sjukt jobbigt! Men jag får skylla mig själv, hade ett par skor på mig som jag inte jobbat med någon gång; Så i morgon blir de gamla vanliga skorna jag brukar gå med.. Det blir bäst så! Fast i morgon jobbar jag inte så himla länge 10.45 till 17.00. Jag hoppas det är ganska mycket folk så det finns saker att göra hela tiden =). Inte kan man tro att vika jeans är ett höjdar jobb ;) Fick en kommentar från en kund i dag när jag stod och vikte jeans "Är det där drömjobbet eller?" Jag skrattade lite lätt och han skrattade; Låter frågan vara obesvarad! ;)
Nu ska jag sova så jag kommer upp i morgon. God natt!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback