Helgen..

Helgen började med att jag var med Emelie i fredags! =) När hon kom till Vingåker gick vi till fikarummet och åt en glass. Efter glassen så traskade vi ner mot Factory outlet m.m.. Gick runt och kolla lite! (Ja, jag vet.. är alltid på jobbet när jag är ledig ;) haha) Sen gick vi in på Fabriksbutiken MEN innan vi gick in så sa jag: Det här är rena döden för mig, jag hittar alltid något här inne! Och vad tror ni inte jag gör? Jo, jag hittar min favoritglas som jag har letat efter as länge SOM också var på rea(!) så efter att ha köpt 8 glas och blivit 200 fattigare så får det faktiskt vara slut köpt för den här månaden, i allfall på Fabriksbutiken! Efter det iallfall så bestämde vi oss för att gå till ICA och köpa med oss lite fika och sen gå till Slottet och sätta oss där, i skuggan(!) för i solen var det inte ens tänktbart att sitta.. Så vi satt där och snackade, fikade och gav ankorna bannan ;) tills Emelie buss åkte hem vid 18.00. Trevligt var det i allfall.. Måste göras om, SNART!
I Lördags så började jag jobba klockan halv 10. Dagen gick jätte snabbt även fast det inte var super mycket med folk. Vi fick skicka hem lite folk eftersom att det var överbemanat men jag var för snål för att gå hem plus att jag faktiskt tycker om och jobba =) så jag stannade kvar vilket gjorde att i dag, söndag, fick jag sovmorgon till klockan 12 men i dag fick vi också skicka hem massa folk eftersom att det var överbemanat haha.. Fattar ni en löning helg som är AS solig? Inget folk alls, typ. Men jag hoppas på att folket kommer i veckan =) Då kör vi så det rycker ;) Ihope!
JUSTE jag glömde berätta.. I går skulle Sofie och hennes kompisar Elin åka ut på utflyckt men kompisen dissade så jag och Sofie åkte iväg till Läppechamping men fika =) Det var sjukt skönt och sitta vid vattnet.. Baguett, skagenröra och vin hade jag med mig medans Sofie hade med sig Läsk, godis och muffin ;) haha. Men det var trevligt! Sen skulle vi gå och kolla på Schörling's stuga och när vi gick där på grusvägen så kändes det verkligen som om vi var på semester.. Sjukt härligt! 
hörs!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback