Förlåt mig, Linda!

Jag har vart en sjuukt dålig människa i natt. Ja ni kanske fattar vad jag menar; klockan är snart 05.00 och jag ska jobba i morgon klockan 5-8. Jag kommer sova till minst 1 i morgon. Fan också. Det här var verkligen en engångs grej. Jag lovar! Ångesten växer fram. Funderar starkt på att gå och lägga mig i min sköna säng och sova nu! Eller jag funderar inte ens.. Jag SKA gå och lägga mig nu! Sätter klockan på 12 så jag hinner med allt jag ska göra innan jag går och jobbar.

Jag vill ha ledigt så man får lov att vara vaken såhär sent. Bläe. Det är kul och jobba men det är också kul och vara uppe sent och prata med trevligt folk. haha. Dålig kombination där.

God natt!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback