Welcome to my life..

Jag går runt och ha tvångstankar nästan hela tiden. Alltså det är inte såhär
stora tvångstankar som att allt ska vara t.ex. 4 st av eller att allt ska va prydligt
och fint runt omkring annars kan någe galet hända! Nej, utan små saker som
egentligen är ganska vanliga saker (endel saker) som nästa alla gör.
- Jag måste alltid säga tack för maten och sen få ett varsegod tillbaka.
- Samma sak här, blir jag skjusad så säger jag tack och måste få ett varsegod.
- Jag måste alltid kolla i bastun innan jag börjar duscha.
- Varje gång jag har en kompis här och sover så kan jag inte somna utan
att jag säger god natt till kompisen.
- Jag måste säga god natt till mamma eller pappa när jag sover hemma.
Det här är 5 st som jag gör nästan varje dag. Gör jag inte dessa grejer så
vet man aldrig vad som kan hända :S Kanske någe dåligt händer?

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback