Torsdag kväll..

Jag är totalt förvirrad. Jag vet inte om jag ska dra ut i morgon eller om
jag ska stanna hemma?! Själva grejen är att jag ä feet pep på att gå ut!
Men vart fan ska jag? Paulina & Lina skulle va roligt och festade med
för det var verkligen jätte länge sen, men de ska på en fest och jag vet
inte om jag får haka då. Smurfy ska hem till sina turkisar på fest, men
har jag lust och följa med..? Gången jag var där så blev jag as packad
och helt knäpp i huvudet. Sen har vi Cais, jag vet inte om hon ska med
ut..? Hon klagade på att hon inte hade pengar osv men du får gärna
haka på mig..? OCH sen har vi Malin.. Malin är mer på G med att sitta
hemma hos henne och dricka först och sen ta sista bussen till stan
MEN hon vet inte om hon ska sitta och hemma och plugga (eftersom
hennes laptop kommer hem från lagningen i morgon) eller om hon ska
gå ut och festa, HALLÅ?! Svårt val! FESTA MED LINDA ;) Just nu känns
det som om jag är mest på med att sitta hos Malin först och dricka och
sen dra in till stan för att sen antingen gå till krogen på engång eller
gå till fest..? Eh fan, jag orkar inte tänka på det! Jag tar det i morgon
eller om typ 100 år.. Ska ändå inte dricka så mkt i morgon eftersom att
jag ska upp tidigt på lördagen och åka in och fika med Sofie rundblad
så måste ju vara iallfall pigg ;P Sen på söndag ska jag vara med Emelie
Talvis. Två personer på en helg som jag inte vart med på hur länge som helst :)
Jaja, jag åter kommer.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback