Sometimes I wish we could just..

Fortfarande vaken.. I know, i know.. DÅLIGT. Men ni förstår; jag måste
vända tillbaka dygnet HELT nu. Så jag ska vara vaken nu hela morgonen
och hela eftermiddagen till jag sen, någon gång runt 10, somnar sött i min
skööna säng (Som jag så BAD vill lägga mig i just nu). Det funkade i höstas
så varför skulle det inte funka nu.

Jag har lagt in lite bilder på min bilddagbok nu. En bild från ett speciellt tillfälle
de månader som har vart och vet ni vad jag kom på? FY fan rent ut sagt vad vi
drack förra året! Jag får nästan ångest. Det är FÅ tillfällen som jag och mina
vänner har hittat på något och som INTE involverar alkohol. Men och andra
sidan; Bättre vi slösar pengar på alkohol och gör bort oss nu ÄN att vi gör
det om 10 år, då vi skulle klassas som helgalkisar hela högen. Annars
tycker jag det är roligt och titta tillbaka på gamla bilder :) Det negativa med
det är att det alltid faller en eller två tårar ner på kinden för man börjar liksom
tänka tillbaka på endel stunder, endel stunder som ALDRIG någonsin kommer
och komma tillbaka.. Men hey, life goes on! Vi får hitta på något som slår de
minnerna med hästlängder ;) Vi hittar alltid på någe roligare. Jaja.. Ska forsätta.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Fridah

oj, du är då vaken sent, eller tidigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback