Mr. Moon he came by to say goodnight to you..

I går blev det inget bloggande. Det blev inget datastittande på
hela dagen *stolt*. Men det har sina nackdelar.. Det var massa
som hade lagt in massa bilder på sin bilddagbok, massa bloggare
som hade upptaderat massor och jobbiga facebook inbjudander(!).
Så nu har jag suttit här i 1 timme och kollat allt som jag brukar kolla
när jag sitter vid datorn. Skönt och ha det avklarat ;) Dock kommer det
väl va samma sak när jag går in ikväll för alla upptaderar ju hela tiden.

I går var jag väldigt duktig. Jag gick och la mig vid 1(!) på en fredag.
Det konstiga var att jag också somnade på ENGÅNG när jag la mig
vilket nästan aldrig brukar hända, utan jag brukar ligga där i 1 timme
och tänka på massa strunt som gör mig spänd så då kan jag inte slapna
av så att jag somnar. jaja.. orkar inte skriva massa strunt nu.

I dag händer inget speciellt.. tror jag. Vi får se helt enkelt!
Är ju inte överlycklig att min lillasyster ska ha kompisar här ikväll.
Skulle ni veta hur HÖGT de skrattar skulle ni fly härifrån direkt!

Ha en bra dag.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: SofieBredell

du sov ju ändå bara ;) föresten så skratta vi inte så högt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback