Just a dream, just an ordinary dream..

Jag vill sova! Men jag får inte, för mig själv?! gash.
Har iallfall precis hoppat, eller ja, hoppat och hoppat, men klivit
ur duschen precis. Ska upp och sminka mig och föna håret.
Bussen går till Katrineholm här i från vid kvart i 1. Ganska onödigt
egentligen att åka in till stan en såndär snabbis men jag måste
till banken med Paulina och sen ska jag köpa mig min första 2008
Almanacka =) Kanske tar en take away latte.. Om jag förtjänar den..?
haha. Ska iallfall ta halv 3 bussen tillbaka till Vingåker och hoppa sen
av vid samhället för att sen gå till Fabriksbutiken (Min värsta fassa)
och köpa mig ett par bruna Höganäs koppar, hade jag tänkt mig =).
Hörs sen.

image119

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback