If tomorrow never comes, Will he know how much I loved him?

I dag har det vart en otroligt jobbig dag.
Jag åkte in till Katrineholm vid kvart i 1, i stan mötes jag av Paulina som
jag skulle gå till Banken med för att betala in några fakturor. När vi väl var
där inne så tyckte jag att tanten i kassan va onödigt otrevlig och inte alls
snäll. (Kanske överreagerar pga sömnbrist?) Jag tycker iallfall inte att
man ska beteé sig sådär på en bank. Sen så gick vi till bokia och köpte
en, tro det eller ej, en GUL/GRÖN(?!) kalender till mig. Den kändes rätt
på insidan för att den inte hade några klockslag uppskrivna för varje dag
men utsidan...? Nja, det var inte direkt min stil, men den får duga. Sen
travade vi, eller skulle trava till Glimma för att ta en latte MEN blev ett stop
vid Åhléns och jag blev helt till mig, 49:- för Björn Axen schampoot och 55:-
för balsamet...?!?!?! Första jag tänkte: Ska dom sluta sälja dom och vill
sälja slut på dom? Är dom någe budget variant? Är det någe fel på dem?
Vilket fall så köpte jag en schampoo & en balsam flaska.. Jag menar,
bättre och slå till än att komma 2 veckor senare och betala runt 100 lappen
för dem styck. Det var ett kap tyckte jag! =) I vilket fall så travade vi vidare
till Glimma och satte oss! Tycker han som jobbar på Glimma är rolig =)
Efter att ha var i Katrineholm så drog jag till Fabrikbutiken här i Vingåker
och köpte mig 4 st bruna Höganäs koppar =) Riktigt fina. Ska nog ner snart
igen för jag såg några skålar som inte skulle sitta fel i mitt kök sen när
jag så småning om flyttar. Synd bara att kakao färgen upphör i Juni i år =/.
Jaja. Skriver kanske mer senare! =) Vem vet.. kanske kommer in en bild
på min nya fin/fula kalender.


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback