I Can Do it, Watch Me Now..

Kände att det kanske var dags att blogga lite här. eller va säger ni?

De senaste dagarna så har jag faktiskt vart duktig. Jag har vart i skolan
(ja bortsett från några lektioner), sen har jag gått en promenad varje dag
FÖRUTOM i tisdags då faktiskt jag och Cais gick på boxercisepasset på
Åbrogården, det gick bra tycke jag DOCK vet jag redan att jag har världens
dåligaste uthållighet, men den ska bättras på! Så det blir och köpa ett klipp-
kort där för 10 gånger.. Kanske att det finns någe annat pass man kan gå
på? Får snacka med Cais mamma om vad det finns för pass. SEN har jag
också, läs nu riktigt noga, somnat INNAN halv 12 VARJE dag den här veckan,
bra va? I Måndags var Bells här och då gick vi och la oss runt halv 12, i tisdags
var jag så slut så jag somnade vid 10 OCH i går kväll så somnade jag faktiskt
vid 9. Jag har inte lyckas vakna någongång under natten då utan vaknat vid 6-
halv 7 varje morgon. Jag tror att mina nya sovvanor kan bero på att jag nuförtiden
aldrig sover efter skolan, vilket är bra! Så det här ska jag forsätta med(!) för jag
känner att jag mår bra både psykiskt och fysiskt. Så det är grejer! Jaja, ha en bra dag.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback