En perfekt onsdag.

Såhär ska en perfekt onsdag vara;
Dagen började bra. Eftersom att vi inte hade några lektioner i dag
så blev det sovmorgon till kl 10.00, alltså fick jag 8 ½ timmars sömn
i natt. Jag låg i sängen och kollade på reprisen utav "Våra bästa år"
sen gick jag upp och åt mina två mackor "Gott & Gräddat", mums!
Efter det blev det och ringa och försöka på tag på Sofie som jag
egentligen skulle vara med i dag men fick senare ett sms där det
stod att vi skulle träffas på fredag iställe SÅ det blev att dra in till
Katrineholm, möta upp Lillbella och dra till fiket och sätta sig där
med en latte i handen och snacka massa med skit! Vi skrattade
och hade det roligt och det var verkligen skönt och sitta där själv
med henne och bara snacka skit om allt och alla och skvallra lite.
Efter 1 ½ timme rörde vi oss till bussen och jag åkte hem. När jag
kom hem ringde jag upp Malin och bestämde oss för att ta en lång
promenad, det var skönt! 1 timme & 15 minuter promenerade vi
ungefär. OCH nu sitter jag här, trött som bara den MEN jag tänkte
att jag ska vara uppe iallfall 1 timme till och kolla lite på tv oså och
chilla ner innan jag går och lägger mig, en dusch blir det också!
Jaja, hörs i morgon. God natt!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback