Det kommer alltid stunder att leva för..

I dag har det vart en riktig slap-dag. Det är sjukt skönt!
Jag vaknade och snozade till halv 3 eller någe då Cais ringde
och fråga om jag ville följa med och fika med henne och Malin
MEN såklart var jag för seg för att ens röra mig ur sängen så
jag tackade nej. Hoppas på en fika lite senare i veckan i ställe.
Det enda jag har gjort i dag som har vart ansträngande är att
jag har gått från mitt rum till tvrummet PLUS att jag och min lilla
syster var väldigt duktigt ikväll och gick 1 timmes promenad lite
runt i Vingåker, det var tok skönt! Jag känner nu att jag verkligen
har saknat de där 1-2 timmar promenaderna på kvällarna som
gör att man är helt slut körd på kvällen, bara myser ner sig i sin
nybäddade säng, som jag var så duktig och fixade i går kväll =).
Jaja, inte så mycket för skrivandet i dag. Ska nog sova snart.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback