Det finns en person..

Jag drömde om en person på min skolan här om dagen. Det är
en total lugn person som mest står i "bakgrunden" när dens vänner
håller på och snackar med folk el liknande. Det är iallfall vad JAG
har för uppfattning om den personen. Men fy i helevte, personen
som i vanligaste fall e lugn är HELT motsattsen i drömmen =/ Det
var skit läskigt! Personen försökte döda mig(!) Och det läskiga var
att när vaknade trodde jag det var sant! Jag trodde verkligen det.
Men sen insåg jag ju att det bara var en dröm. Men fatta om den
personen skulle bli så, du vet man brukar ju alltid säga i de lugnaste
vattnet simmar de farligaste fiskarna eller något sånt. Tänk om det
visar sig i framtiden att den är personen faktiskt blir en galning?
hm.. såna saker kan man gå runt och tänka på länge!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback