Dagen efter..

I går så hade jag inte planerat något speciellt. Jag tänkte bara sitta
hemma med mamma och pappa och kolla på Bingolotto och mysa!
Men nejdå. Efter ett samtal från Cais så var jag på G och fixade mig
i ordning. Jag drog till Cais med en vin flaska och ett gott humör. Det
är sånadär impuls grejer som jag gillar! Hemma hos Cais var Linn,
Malin, Agnes & Ellen. Vi laddade upp bordet med vin, sprit & cider &
började köra Öl-spelet. Musik, vänner & glatt humör, bra kombination,
ja! Ja, iallfall.. Kvällen blev bara suddigare och suddigar.. Jag tror inte
att jag fattade egentligen hur mkt vin och sprit jag fick i mig. Det var
helt galet! Så i dag mår jag som jag förtjänar. Men kul var det. Det
slutade iallfall med att jag ranglade hemåt (Fan jag glömde cykeln
hos Cais) och jag kommer knappt ihåg ett skit av hem vägen. Det
ända jag kommer ihåg är att jag träffade en vän, men va fan snackade
vi om? Helt bortblåst. Och någon gång där efter så däckade jag i sängen.
En liten konstig sak var att när jag vaknade i morse så kände jag mig
ovanligt nacken och när jag känner efter om jag har trosor på så har
jag INTE det.. Och jag kommer ihåg i natt att jag gick runt i huset och
gjorde jag vet inte vad.. Tur att mina päron och syster sov, annars hade
dom fått sett en full & nacken Linda gå runt i huset som en idiot, haha.
Jaja, slut snackat om i går. I dag är det en ny dag med nya, NYKTRA, tag.
I kväll kommer min kusin Ken och sover här. Det kommer nog bli trevligt
eftersom att det var ett bra tag sen man träffade honom och snackade.
Jaja, dags och föna håret för snart ska jag ut i det fina vädret och pulsera ;)

image129

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback