Change The Game..

I dag är det fredag. Fredagar brukade innebära fest och utgång, förr.
Men nu? En helkväll hemma med familjen typ..? Jag är inte sugen på
någon helkväll med familjen, jag vill göra något! Dock är jag inte sugen
på att gå ut, dels är jag pank och dels är jag inte pepp på det. Kan vi inte
göra något annorlunda ikväll..? Dra ihop ett tjejgäng och sitta hos mig och
kolla på film och äta gott? Dock så har min mamma redan vart och handlat
inne i Katrineholm på willy´s men KANSKE att hon vill skjusa ner mig snart
till ICA så jag kanske kan inhandla lite saker till en myskväll? Tror jag ska ta
och ringa Malin och Cais och fråga om de vill komma över ikväll =) De är dem
ända personerna jag vet som inte ska ut ikväll och bli göra Katineholm osäkert.
Hör gärna av er om ni är på, en myskväll med tjejerna =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback