Boxercise

I kväll har jag och Malin vart på boxercisepasset =) Fyfan va det var härligt
efteråt. Man känner verkligen att man har gjort någe bra sen när man väl
ska sova. Dock vet jag att jag kunde kört lite hårdare men jag var helt ut-
mattad i kroppen för att jag fick för lite sömn natten som var, skärpning!
Nästa vecka är vi på't igen ;) ös ös. Jag vill så jätte jätte gärna ha en
kläning på studenten som jag ska känna mig bekväm i. Därför måste jag
körde hårt på dieten nu, har ju slarvat som FAN =/ Plus att step-passen
på söndagar ska läggas in i "schemat". Promenader varje dag ska det
också bli(!). Jag måste bara nu få med Malin & Cais ut med på promenaderna.
Jag vet att det inte är så roligt och bara promenera runt MEN vafan, det
ger faktiskt resultat i längden =) Det märkte jag förra gången. Jaja,
jag orkar inte babbla om det här nu! Nu är det sängen för min del! GODNATT´

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback