Big times..

Jag har inte bloggat här på länge. Dels beror det på att jag inte haft
tid när jag har suttit vid datorn och loggat in på bloggen och dels
beror det på, håll i er gott folk; Att jag faktiskt har gått och lagt mig
mellan 21.00-23.30 VARJE kväll i 1 vecka nu. Jag är stolt över mig
själv. ÄNTLIGEN har min kropp fattat att man ska sova tidigt. OCH
jag har faktiskt bara tagit en powernap EN gång som varade i 20
minuter, så sovtimmarna är borta från dagen och har iställe lagts
in till nattens sömn. Underbart tycker jag.. Och det tycker nog min
kropp med =) haha. Känns iallfall som att sömnen är fixad nu i
allfall.. Nu är det bara träningen och dieten som ska komma igång
OCH mitt pluggande.. Men jag är på god väg med de där sakerna.
Jag var faktiskt och boxades förut från 19.45-20.45 med Cais, Malin
och Linn. Det är så himla jobbigt eftersom att min kropp har inte vart
vann att röra sig så mkt på 2 år och jag har absolut ingen kondis!
(Skyller allt på mig & rökningen) MEN det känns så himla skönt
efter så att det är värt mödan! Men jag lär väl komma iform efter
några gånger, I hope. Jag ska nog också börja på step´en på
söndagar, (JA Cais, jag följer nog med dig nästa gång) Jaja,
nu orkar jag inte skriva om massaa skit. Jag ska nog ta och lägga mig
nu! Eller iallfall lägga mig och läsa Magdalena Graaf´s bok =)
Hejs.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback