Back to school..

image124

I dag börjar skolan igen. Jag är inte jätte överlycklig över det men någon
gång måste man väl få in de gamla rutinerna, antar jag.
Jag har sovit EN TIMME i natt, hur ska jag klara skolan i dag? Jadu, det
är en bra fråga. Men vet ni vad som är skönt? Jag börjar halv 9 och slutar
förmodligen 20 över 11. Yes! Så jag kan åka hem och sova 1 eller 2 timmar
innan jag ska göra något annat. Och i dag vill jag fika för jag är fika sugen! =)
Ska nog skicka i väg ett sms till Cais och Malin redan nu så de kan förbereda
sig att spendera eftermiddagen med mig ;) Jag hoppas bara att dom har tid.

Jag har glömt en sak med mitt nya liv; Lägga ner mer tid till vännerna..
Hur det nu ska gå ihop sig med plugget. Men det fixar Linda vetni ;P.

Nej, nu duschen och sen tänkte jag faktiskt lägga ner lite tid på
frukosten i dag så jag för någe nyttigt och bra i börja på dagen, i magen.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback