Back to school nr2..

Jag blir så trött! I går kom jag till skolan, när vi ska på lektion så får
vi reda på att våran lärare inte är där.. SÅ ingen lektion och inget prov
för mig, skönt fast ändå inte. Eftersom att A gruppen (min grupp) slutar
varanan vecka 20 över 9 och varanan vecka 20 över 11 så tänkte vi höra
oss för hur det låg till den här veckan.. Tror ni inte att A gruppen slutar
20 över 9?! Jo, så det var bara och åka hem igen(!). Det var en pina och
sitta på bussen igen. När jag väl kom hem så gick jag ut med hunden
en stund och sen gick jag och la mig?! Varför gjorde jag det för? Jag
fattade ju själv att jag skulle somna och inte vakna förens på kvällen
för att jag inte hade sovit någe den natten.. Sagt och gjort, jag vaknade
vid 7 på kvällen.. Surt! Resten av kvällen tillbringade jag iallfall med Cais,
vi satt och snackade om allt möjligt. När jag väl kom hem så förstod jag
nästan att; Jag kommer inte sova den här natten heller. Men vet ni vad?
Jag somnade faktiskt vid 1 och vaknade runt 5 förut SÅ 4 timmars sömn
fick jag i natt iallfall, vilket var skönt och behövligt. Jaja, nyss ätit frukost
och sminkat mig NU ska jag lägga in massa nya låtar på mp3:n och sen
ska jag till skolan ha ha min första Bild & form lektion ;P Skriver mer sen.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback