xo xo Gossip girl.

Kollade nyss på Gossip girl, sjukt bra serie. Dock så känns det
som att det kan inte bli så mycket värre..? Eller kan det..? Nate´s
familj e helt splittrad + hans förhållande, B har blivit knäpp..? S´s
mamma har insett att hon valt fel kille.. eller? De som har gjort
serien måste vara VÄLDIGT duktiga för de lägger kaso på kaso på
kaso.. Tror nog att det aldrig kommer ta slut. Jaja, roande och se på.
Har du inte sett serien så måste du iallfall ta och ladda ner den ;)


Annars då..? Vad har hänt i dag? Jag och Malin var ute och gick i
skogen i 45 minuter, en promenad i skogen är alltid skönt. Tyst
och lungt om man jämför med att gå i samhället. I bland kan man
ju faktiskt ta och säga tack till sina föräldrar att man bor där man
bor för skogen är inte så dum.. Dock skulle jag säga att jag är
mer av en "stadsmänniska" än någon som bor ute i intet. Tur
att Vingåker är LITE mer än bara intet ute i ingenstans. Jag
menar.. Vi har ju faktiskt Factory outlet?! haha, nevars.
Det jag tycker är skönt med Vingåker är att vi faktiskt har tillgång
till både buss för att ta oss långt här ifrån men också tåg, DET
är skönt! Annars skulle jag nog gå under.. Man måste kunna ta
sig till Stockholm där man bor utan att tjata på att sina föräldrar
ska köra miltals dit, det är iallfall vad jag annser.

Jaja, nu är det nog sängdags.. Man kan ju inte sitta här hela natten ;)
Föresten, jag undrar varför min pappa sitter och kollar på tv nu?
Undra om han är ledig i morgon? Nejjuste, han var ju SJUUK..
SÅ man ska hålla sig borta i från honom. Jag vill iallfall inte bli sjuk!



xo xo Linda

Lät inte det coolt ;) ? haha. Bättre än Puss och kram/Linda


/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback