What a day..

Det blev ju inte alls som jag hade tänkt mig i dag.
Jag hade planerat att jag först skulle gå till praktiken och sen när
jag och mamma vart och handlat så skulle jag städa mitt rum plus
lite runt omkring i huset för att det ska se lite finare ut när folket
kommer hit på fredag.. Men vad händer? Jo när jag ska gå på lunch
så känner jag efter, "hmm Linda, mår du bra?", Jag har ont i halsen,
någon konstig tryckande huvudvärk och jag hostar. Så jag bad att få
gå hem och det fick jag, och jag bara tänkte; Fan vilken bra start! Men
som Jessica sa; Orkar man inte, så orkar man inte. Så jag gick runt
i stan i TVÅ timmar för att vänta på att mamma skulle komma och
hämta mig eftersom att de ej går någon buss mellan 1-2 till Vingåker.
När mamma hade kommit så åkte vi till Willys och köpte mat till mig
och åkte till ÖB och köpte plastglasen och sen åkte mamma också
till "rödanäsan" som min fasters man så fint kallar systembolaget för.
När vi var klara i Katrineholm åkte vi hem. Jag tar två frallor med skagen-
röra på och sen går jag och lägger mig.. Vad jag inte visste när jag la
mig var att jag skulle sova till klockan 12 nu på natten.. Fan också!
Jag kommer aldrig kunna somna igen?! Fast jag känner mig riktigt
riktigt SEG så jag funderar faktiskt på att försöka sova lite.. Jag vet ju
ännu inte om jag kommer orka dagen i morgon eller inte.. Fan va sur
jag blir =/ Jag vill inte vara sjuk, jag vill inte! Men inget, verkligen INGET
kommer stoppa mig från att festa på fredag, NOWAY! Jag ska supa bort
min sjukakropp, det är vad jag ska göra. Sen om jag mår dåligt dagen
efter, det tar jag då ;) Nejdå, nu ska vi inte vara sånadär.. ALKISAR! Nejnej.


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback