Sportlov!

Nu har det gått 2 dagar av sportlovet (Om man inte räknar med helgen)
Super skönt! Dock har jag inte gjort så mkt.. I måndags så gjorde jag
absolut ingenting på dagen, tog det mest lungt.. På kvällen vid 5 så drog
jag, Cais och Ellen in till stan för att jag skulle köpa ett par solglasögon
på Åhléns plus brunkräm.. Sen möte vi Agnes och sen iväg mot fiket :)
Satt där i 1 timme och snackade oså och sen drog vi tillbaka hem. När
jag kom hem så gick jag och lillasyrran en 45 minuters promenad, det
var skönt och behövligt tyckte jag!
I dag är det tisdag; Jag vaknade vid halv 12 och åkte i väg till Hävla för att
åka hem till Bells.. Vi satt mest och snackade, FRÖÖÖS och ehm.. var
hundvakt, vid 10 i 5 drog jag hem för att vid kvart i 8 gå på boxningen med
Cais.. Skönt och boxa av sig lite ÄVEN fast det typ inte va någe folk alls
i dag?! Hallå, heter inte lovet SPORTlov? hmm.. jaja. Sen skulle jag
egentligen ha åkt in till Stan, hem till Emelie (Som för övrigt fyller år
i dag, GRATTIS GUMMAN <3), men jag hade varken någon skjus in till
stan eller hem =/ Sjukt tråkigt eftersom att vi träffas FÖR sällan.. Kanske
att jag åker in i morgon på dagen och kanske tar en fika eller någe..? Du
kan ju höra av dig i morgon om du ser det här, för jag är fri på DAGEN iallfall =)
jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Hejs!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback