Söndag.

I dag har det vart en förjävlig dag. Dels för att jag börjar bli sjuk
och känner mig febrig och dels för att jag är så himla himla less
på att lovet är slut. Back too school, NÄSTA.. Praktik i morgon på
ICA Kvantum. Vet inte vad jag ska tycka och känna, det ända jag
vet att det kommer bli JOBBIGT. Jag har inte tid med praktik! Jag
måste koncentrera mig på att få klart allting till studenten. usch.
Men jag ska väl inte klaga? Slipper ju skolan 3 dagar i veckan i
7 veckor nu, Måndag, tisdag & onsdagar. Får väl göra något bra
av det helt enkelt. jaja, nu orkar inte jag skriva om det, orkar inte tänka.

Jaja, vad händer mer ikväll då? Ken kommer snart hit (Min kusin)
jag hoppas verkligan att han ska jobba på onsdag och torsdag så
att jag slipper sova själv i huset natten mellan onsdag och torsdag,
jag klarar verkligen inte det. Inte för att jag tror att han skulle vara till
så stort skydd om det skulle hända något, han skulle nog sitta där
i någe hörn och skrika som en tjej ;) hahaha. Skulle vara en rolig syn!
Undra vem han har fått de beteéndet i från? Jag menar, jag är ju tuff
och inte alls rädd för någe, haha. Eller kanske inte.. Jaja, nu ska jag
gå ut en sväng, kanske ta och ringa Paulina och höra lite om i morgon.
Hejs.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback