Söndag

Jag är super seg på att upptadera här. Det finns nästan aldrig något
att skriva om.. Förutom vad man gör om dagarna. Kanske skulle försöka
komma in på något annat spår? Men vad, det vet jag inte.

I går blev det iallfall utgång, kort och gott; Förfest/Fest och sen krogen.
Hade ett långt snack med Sofie.S, det va behövligt men kanske inte så
seriöst?(!) Jag saknar Sofie väldigt mkt MEN som sagt; saker ändras.

I dag så åkte jag in till Katrineholm för att ta en fika med Sofie.R, det
var mysigt =) Det var länge sen vi sågs och jag hoppas vi ses snart
igen.. Nästa vecka, right? :) Måste ju komma och kolla hur du och Linus
har det. Iallfall.. Vi satt på Fiket i 2½ tim medans det snöades massor
ute! Sjukt väder! Sen åkte jag iallfall hem.. Chillade, och sen drog jag
hem till Malin där Cais var :) Vi körde guitar hero och snackade skit ;)

Det var det.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback