Sad but true..

Febern kom som posten i brevlådan. Jag tycker synd om min
kropp, jag tycker synd om mig själv. Jag tycker synd om alla som
inte kommer få umgås med mig i dag ;) haha. Right? Jag hoppas
Paulina klarar sig utan mig när hon ska gå och äta sen på praktiken
för jag har bestämt att jag ska vara hemma, hemma och kurera mig.

Snart åker mina föräldrar och min lillasyster upp till Sundsvall för att
hälsa på våran storasyster, fattar ni?! Ett helt hus för sig själv en hel
helg. Gu va skönt! De åker på onsdag och kommer hem antingen
på lördag eller söndag, hoppas på söndag.. Var ju otroligt otroligt
länge sen jag var helt ensam hemma. Jag hoppas på att få umgås
med vänner 24/7 för HELT ensam vill jag inte vara ju. haha. Funderar
på och fråga om Cais och Malin kan komma på onsdagen och göra
mig lite sällskap på kvällen =) Och juste, när jag tänker på dom så
kom jag på att jag måste in till stan och köpa kol till den där jävla
vattenpipan så vi kan puffa lite.. Men när fan ska jag hinna med det?
Jag får fråga Cais om hon har lust att åka en trip in till stan i dag, eller
i morgon någongång, typ efter skolan.. Jaja, ska ringa henne sen ;)
Nej nu ska jag gå och lägga mig och vila för att sen sjukanmäla mig.
Hejs.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback