Rubrik text.

Jag sitter här och äter naturgodis, juce och läser bloggar =) Ganska skönt.
I allfall efter kvällen från i går, lite omväxling om man säger så.

I går var det en rolig kväll. Kvällen började med att jag skulle gå till en som
heter Fredrik, Lina och Paulina kompisar. Vi var där och fördrinkade lite
och ja, pratade oså. Vid halv 12 drog vi ner till Stan och in på Krogen.
Ganska mycket folk ute. Först drog vi till San marino för att Paulina, Lina
Line & Amelie(?) skulle sjunga kareoke, men jag vet inte om de gjorde
det någon gång? För jag hade fullt upp med att  prata (och skämma ut mig)
med taxichaffören, haha. Efter det drog jag till Lilla krog och försökte
hitta några vänner (Alla bara drog i från mig?, snälla vänner) Och åter-
fann Paulina! (Alltid vi som hamnar tillsammans tillslut) Så jag beställde
en öl (Vilket var HELT onödigt) och efter det kom Lina & Line in och vill
dra en lakrtisshot.. Och fyfan säger jag bara! Vi ville ha FYROR och inte
 jävla SEXOR(!) Jag klarar inte sexor och det resulterade till att jag på
något sätt spottade ut halva shoten över hela baren? Fyfan alltså! haha
så jävla PINSAMT! Men w-ever, man lever bara en gång, elerhur? Efter det
så hade jag ungefär en 4:a i shotglaset, vilket var perfekt för att svepas,
inga problem liksom! Jävla sexor, hatar sexor! Jaja.. Sen vart klockan
halv 2 och jag begav mig till bussen och åkte hem =) mkt skönt.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback