Please Don't Stop the Music..

I dag så vaknade jag vid kvart i 4 ELLER egentligen så vaknade
jag väl vid kvart i 12 MEN jag låg och drog mig till 4 ;) haha. Skönt
faktiskt eftersom att jag inte hade planerat någe speciellt i dag.
Jag gick upp och käkade och sen tog jag det bara lungt. Vid halv
8 drog jag ut på en promenad i min ensamhet, eller själv och själv
jag hade ju faktiskt Paulina i ena örat så gick och pratade med
henne medans jag gick 40 minuters promenad.. Det var skönt
och få röra på sig lite =) Sen kom jag hem och hann inte mer än
lugna ner mig förens jag skulle ner och möta Malin för att få låna
en sak av henne.. Så jag och Cais åkte till samhället och möte upp
Malin, satt och snackade lite och sen gick jag hem JA jag gick faktiskt,
ingen skjus här inte ;) Så jag har faktiskt vart ganska duktig i dag och
gått två promenader i dag =) Det gillar vi. Jag känner faktiskt nu att
jag har fått igång mina promenad timmar ganska bra.. Jag har ju
liksom rört på mig minst 1 timme om dagen nu hela lovet, och det
ska jag såklart forsätta med! För det är riktigt riktigt skönt och bara gå,
vare sig man är ensam, pratar i telefon eller går med någon.. Mp3 är
ju också ett jäkla bra sällskap ;) Kan man få upp tempot lite mer också.
Jag hoppas iallfall att jag inte blir lat efter lovet när jag ska vara ensam
hemma.. Får tvinga ut folket som ska sova här så det blir promenader ;)
Jaja, i vilket fall.. I morgon ska jag till Eskilstuna med Cais. Shoppa lite
och förhoppningsvis så blir det en fika också. Me like. Jag hoppas bara
inte Cais försover sig i morgon så hon inte hinner med tåget, för då jävlar ;)
Då är det hus i helvete. ;)

Aja, ska sluta skriva nu så att diskeframagmenteringen (stavades det så?)
blir klar någon gång, det går ju så segt när man håller på med annat.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback