On A Night Like This..

Jag borde egentligen sova nu. Hur svårt kan det vara liksom?
Tydligen så svårt att jag inte har somnat än. Vet i fan hur jag ska
palla shopping och utgång på kvällen men jag förmodar att jag får
sova på tåget dit och hem och sen sova på bussen när jag åker
in till stan ikväll. Lite powernap´s här och där vettu. My style.
Nej men det ska nog gå bra, inte första gången jag gör någe sånt
här, vara dum och stanna uppe hela natten utan en god nattsömn.

Jaja, det börjar ljusna snart va..? Tänkte nämligen blåsa mitt hår
(eftersom att jag precis duschat) och sen gå ut och ta en liten morgon
promenad i blåsten, eller det blåser inte så mycket längre. Kanske
att en promenad och sen frukost ger värsta kicken så jag orkar med
hela dagen och natten? eller vad tror ni? Hoppas bara det ljusnar
snart, obehagligt och gå ut i mörkret nu, helt ensam.. Nej fan, får gå
in på väder grejen och kolla när solen går upp eller kolla i kurren.

Hejs.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback