Lost soul..

Jag sitter här hemma och väntar på att mamma ska kolla färdigt på
Glamour så vi kan åka ut och övningsköra. Egentligen behöver jag
inte åka ut och övningsköra, eftersom att jag nästan redan vet allt,
utan jag skulle behöva skriva in mig på körskolan snart! Ska det vara
så svårt och ta sig till körskolan och skriva in sig och börja med kör-
lektioner så man snarast kan ta körkortet?! Ja, tydligen.. Enligt mig
i allfall, tydligen(!). Jag vet att jag är sjukt seg, men sån är jag.
I dag har jag vart hemma från skolan, igen (va hemma i går också),
jag har haft ont i huvudet och sovit ovanligt länge? 12 timmar i natt
och jag vaknade inte en ända gång, förutom när jag skulle sjuk-
anmäla mig. Det borde va något fel, precis lagom till love, love it!
Blir fan alltid sjuk när det väl blir lov.. MEN det här lovet har jag ju
bestämt att det ska bli ett lov då jag rör mig varje dag och pluggar
varje dag (MINUS onsdagen, om det blir någon  tequilakväll?)
hoppas att jag håller det iallfall.. Sen efter lovet börjar jag praktiken
på ICA Kvantum i Katrineholm och onsdagen-söndagen är jag ensam
hemma.. Ska bli otroligt otroligt skönt. Jaja, gott folk, här slutar inlägget.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

här uppdaterar du alldeles för mycket ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback