Jag tror jag blir knäpp.

Jag har gjort det igen! Jag har samlat på mig OERHÖRT mkt saker
som ska göras i skolan. Fan också! PLUS att jag har tre prov den
här veckan; E-handel, Säljstöd och Svenska prov. Kan det bli värre?
Plus att jag änu inte gjort Religons arbetet PLUS att jag måste lämna
in en grej som skulle vart inlämnat förra TERMINEN. PLUS att jag har
en inlämings grej till svenskan som skulle vart inlämnad ehm... i 2:an?
Det är SJUKT. Jag funderar fan på att vara hemma från skolan på måndag
och göra ALLT! MEEEEEEEEEN Jag kan inte, för jag får inte ha någon
frånvaro, eller får och får.. Jag SKA inte ha det. Jag får helt enkelt avboka
allt den här veckan (Förutom boxningspasset på tisdag) och sitta hemma
och plugga i ställe, GREAT! Och jag som ÄLSKAR att plugga.. Men men,
jag har satt mig själv i den här situationen. Fan för mig! HEJDÅ.
Hej då det sociala livet, HEJ böcker.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback