Helgen.

I fredags så höll jag mig till mina planer, även fast jag ej hade
sovit något natten mellan torsdagen och fredagen. Jag åkte iallfall
och shoppade lite i Eskilstuna med Cais. Dock blev det inte så
mkt shopping men kom iallfall hem med en grön fin topp från
Gina tricot. När jag och Cais satt på Mc donald fick jag ett helt
OVÄNTAT sms från en person jag inte hört från på ett år. Tyckte
det var himla konstigt och var tvungen att kolla flera gånger på
sms och kolla om jag verkligen läste rätt vem det var i från, jag
blev alltså helt chokad! Jag undrar fortfrande varför han fick förr
sig att skicka sms just då och varför han skrev som han skrev.
Förmodligen kommer jag aldrig få svar på men kul att veta.
Iallfall.. Sen vid 3 drog jag och Cais till Katrineholm och fixade
lite saker och sen vid 5 så kom hennes mamma och hämtade
oss.. Jag satt och "nickade" hela bilresan hem, jag var SJUKT
trött.. Och det resulterade till att när jag väl var hemma så gick
jag och la mig och sov i 2 timmar innan jag reste mig upp och
fixade mig för utgång.. Frågar mig fortfarande VARFÖR jag gick
ut i fredags, men självklart var det bara för att komma ut och inte
bara sitta hemma.. Dock blev kvällen inte så lyckad, jag var faktiskt
mest irriterande och ville hem ÄVEN fast jag, somvanligt, hade de
roligt med Paulina och Lina ÄVEN fast Lina bara var med en fjärde-
del av kvällen ;P Slutar alltid med att jag och Paulina är på slutet ;) haa
eller hur Paulina? haha. Jaja. Åkte hem och sov och vaknade inte
förens 12 timmar senare, fy va skönt! Det behövdes kan jag säga.
OCH i dag har jag inte gjort så mkt, har träffat Malin en liten stund,
satt och snackade oså OCH nu tänkte jag faktiskt ta och gå och sova.
God natt!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback