God morgon.

God morgon folket! Jag är super pigg, konstigt tycker jag eftersom att jag
inte fått en enda blund i natt, eller slumrade kanske till sisådär 10 min
någongång men mer än så vart det inte.. Fan alltså. Men men, låg och
kolla på Oscargalan, det var faktiskt en Svensk som vann en oscar för
bästa ljud eller något sånt.. Go Sverige! ;) Sen så har jag ehm.. ja, bara
kollat på det eftersom att det började halv 3 och slutade kvart över 6 nu.

Snart är det dags att dra in till stan för att sen åka upp till ICA Kvantum för
att börja min praktik där.. Skriver sen när jag kommer hem vad jag tyckte,
om det är väärt att vara där eller inte osv. Jag hoppas det kommer bli bra
iallfall. Efter praktiken kommer min mamma och hämtar mig för att sen
åka till Willys för att handla mat till mig när jag ska vara ensam hemma
nu från onsdag-söndag och sen måste vi till ÖB och köpa plast muggar
också! Tror nog att jag ska sätta mig nu och skriva ner en lista så jag
inte glömmer bort allting jag ska köpa.. Viktigt viktigt viktigt. Jaja, jag
kommer väl antagligen skriva sen, så vi hörs senare =) heejs.

image132


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback