FUCKERS!

Haha, vet ni? Jag är så jävla bra ibland!
Jag vet att min blogg är jätte liten om man jämför med stora
blokersker som Karin, blondinbella osv. och att det är lååångt
ifrån hälften som läser min blogg. Men vet ni vad som är SÅ
jävla bra med det? JO det ska jag berätta för er! När någon
kommenterar anonymt i min blogg så är det bara att kolla på
IP adressen och sen kolla om den har kommenterat innan
(eftersom att IP-adressen är desamma) så ni som skriver
och "försöker" vara anonyma, haha.. Ja er skrattar jag bara
åt! Det här kommer jag leva på i en hel vecka =) fyfan så bort-
gjorda ni är.. Försöker vara "anonyma" när man kan luska ut
det SÅ fort vem det är som har kommenterat.
Nu har jag inte sagt att jag inte BARA får elaka anonyma
kommentarer (Som jag väljer att inte godkänna) utan det
kommer ju också glada och positiva anonyma kommentarer.

Jag må va blond, men jag kom på det här till slut =)


/ Linda

Kommentarer
Postat av: Amandha

Linda, exakt det där hände mig idag. Det var någon som skrev anonymt, men arvid luskade ut vem det var genom att kolla ip adressen och tidigare kommentarer. Och vips, där var hon! Men jag är ändå tveksam på varför den tjejen skulle skriva en sån sak för att försöka förstöra mellan mig och Arvid. Vet du något annat sätt att kolla upp ip adresser på? / Amandha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback