Du ska veta att jag saknar dig..

Jag sitter här och tänker.. Tänker på hur många bra minnen jag har från
olika personern, personer som fortfarande finns i min närvaro och personer
som tyvärr jag inte har kontakt alls längre. Vänner kommer och går, TYVÄRR.
De två bästa sommrarna; år 2004 och år 2006.
Sommaren år 2004 kommer jag ALDRIG glömma. Det var; Emelie, Bells, Moa,
Rigge, Micke (och lite Sebbe) som gällde då! Vi träffades nästan ALLTID hos
Emelie och vi hade ALLTID kul! Det var liksom vi som va hela tiden! När jag
tänker tillbaka så blir jag så himla ledsen, ledsen på hur snabbt ett gäng kan
splittras.. Jag har i och för sig kontakt med mer än hälften fortfarande men det
är absolut inte samma sak nu som då. Jag vill ha tillbaka de där Filmkvällarna,
de där stunderna då man inte kunde sluta skratta, båtresan till Emelie sommar-
stuga, de sena kvällarna ute och bara massa massa skoj =) Det BÄSTA av allt
var att det var absolut ingen alkohol inblandad när vi var! Så himla skööönt!
Man kände verkligen att man kunde vara sig själv med dom och inte spela någon.
Sommaren 2006, min och Sofies sommar. Jag kan inte rå för att det kommer en eller
två tårar när jag skriver det här.. Vart fan tog du vägen Sofie? Du bara försvann och
hör knappt av dig.. Du var min absolut bästa kompisar och nog en av de få som
verkligen verkligen har betyt/betyder något för mig. Vi gjorde ALLT tillsammans!
Kommer du ihåg Björn? Våran lastbilchaffis? Så jävla kul. Och alla kvällar med
våra Apuatini Melon och Malboro light 100'. Varje gång jag hör Apuatini Melon och
Malboro light 100' så tänker jag på sommaren 2006. Våra fika stunder, våra hel
galna konstiga stunder som man nu i efterhand skäms så mkt för (hahaha)
När jag var med dig var jag verkligen mig själv, jag kunde släppa alla spärrar!
Spelade ingen roll om jag gjorde något hel galet, vi skrattade ändå! Och, haha,
kommer du ihåg vårat grädd-krig? Och att vi bastade hemma hos mig och sprutade
cola i hela bastun? fan va det luktade brännt och äckligt. Nej fyfan, det är en sommar
jag inte kommer glömma i första taget.. Det var en perfekt sommar!

Jag vet att jag skulle kunna skriva ett hur långt inlägg och hellst, men jag avslutar
är. Även fast jag skulle kunna skriva om alla mina andra vänner, men orken finns ej.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback